lørdag den 9. april 2011

Aktiv igen

Nu har jeg ikke blogget i halvandet år, men lige pludselig fik jeg lyst til at blogge igen - bl.a fordi jeg har været på slap line i lang tid hvad min kost angår -det ses bl.a på vægten - nu er det forår og jeg har fået lyst til at have et mere aktivt forhold til min kost igen. Det startede for to uger siden da jeg var til et kursus i prananadi -en gammel tibetansk healing teknik som du kan læse mere om her:
http://www.prananadi.dk/. Efter kurset skulle man de næste tre uger spise vegetarmad, ikke drikke kaffe, alkohol etc. hvilket jo automatisk bragte opmærksomheden hen på min kost.
Jeg har spist en hel masse brødmad - men som i måske også har erfaret giver den slags kost oppustet mave, vægtøgning og man bliver sådan lidt slap;)
Så nu var jeg nødt til at finde et alternativ til alt det brød og indenfor det vegetariske foreløbig -mit næste blogindlæg vil så handle om hvad jeg har gjort og hvordan det er går med det...

Ingen kommentarer: