lørdag den 1. marts 2008

Energiweekend



Jeg har lige været til energiweekend. Meget fint symboliseret ved det her fantastiske træ, der står sterkt og fast på noget der ser ud til at være ret umuligt som vækststed for et træ..Det står ved det gamle gods hvor vi holder vores små retreats. Billedet har jeg hugget fra en af de andre deltagere. Jeg er med i et netverk for åndedrætsterapevter - ja så meget terapevter er de fleste af os ikke - vi gør det mest for os selv og for hinanden. Vi er en gruppe af mennesker der kender hinanden gennem flere år, og ja vi inviterer også nye med nu hvor vi også er begynt på noget der kaldes energiarbejde. Les mer på http://www.michaelbarnett.net/. Der er en fantastisk kvinde der har et retreat center på gamle Petersholm gods i Langebæk på Sydsjælland, hvor vi plejer at samles. Denne kvinde underviser så i energiarbejde på sit center og gruppen havde bestemt sig for at prøve nye veje og inviterede Varuni til at undervise. Det var vi rigtig glade for, jeg så for eksempel for første gang det energifeldt der omgiver alle mennesker som nogen kalder en aura. Jeg troede egentlig det var noget vrøvl det snak om auraer og energifeldter som nogen kunde "se" men åbenbart kan man sanse mange ting som vi er lukket for i det daglige hvis man åbner op for det. Mit bekendskab med de her ting startede faktisk på grund af MS - det førte mig i retning af yoga, og vejrtrækningsarbejdet og også små smagebider på andre ting med åndelig tilsnit, en vej jeg som analytisk jordnær naturvidenskabsperson nok ellers ikke vilde ha slået ind på.

Ingen kommentarer: