tirsdag den 7. oktober 2008

Friskpresset juice -den ny mode..

Jeg tog i går min juicepræsser frem, der har levet rigtig mange stille år nede i min kælder, og blandede diverse grønsager og et æble og kørede det igennem til et glas friskpræsset juice - det smager faktisk ganske godt og jeg gjorde det samme her til morgen.. måske skal det blive min nye vane - en nem måde at få flere næringsstoffer fra grønsager, men også lidt sløseri -da bla. alle fibrene går til spilde...Men nu har det blevet en mode og jeg vil lige prøve, tager så lidt koldpræsset olie i, jeg vil helst bruge olivenolie, men vil tage lidt solsikkeolie da man i følge Gunda skal have lidt af det hver dag..
Se denne artikkel i Berlingeren i dag om Mads Bo Pedersen der har gjort det til sin mission at få danskerene til at drikke DET FLYDENDE GULD!
http://www.berlingske.dk/article/20080606/livsstil/706060011/

Ingen kommentarer: