torsdag den 16. oktober 2008

Morgenmad

Jeg har endret mine morgenmadvaner og her er nu hvad jeg spiser de flæste dager for tiden:
Et lille beger aloe vera juice (godt for fordøjelsen).Friskpresset juice, en blanding af grønsager og frugt, en portion glutenfri grød med kanel og lidt honning. Jeg er rigtig glad for denne morgenmad som jeg føler både er opfriskende (juicen) og giver vedvarende energi. Jeg er blevet meget glad for den friske juice, jeg kan virkelig mærke på kroppen at det gør godt.
I øvrigt rejser jeg om et par dage på en uges ferie til Tenerife og får den sidste portion sol inden vinter!

2 kommentarer:

Bengaard sagde ...

Hej Anita,

Hvilken slags glutenfri grød er det du spiser?
Vi spiser ofte havregrød lavet af glutenfri havregryn som har ligget i blød - eller en hirsegrød. Men jeg ville da gerne lige have en ekstra variant :)

Anita sagde ...

For tiden spiser jeg en grødblanding fra Aurion, de har den i Helsekosten, den indeholder quinoa, ris og hirse plus lidt tørret aprikos -smager godt!
Boghvedegrød er også en mulighed.