onsdag den 14. januar 2009

Symptomforverring

I har måske også oplevet symptomforverring når i lever lidt hårdere end helbredet tillader? Det har jeg her på det seneste - i forbindelse med min dejlige nye kærestes indtræden i mit liv har jeg sovet meget mindre end jeg plejer, drukket mere rødvin og adskillige glas champagne. Spist masser af lækker mad (også rødt kød, fede desserter mmm.) Trænet lidt mindre og i det hele taget levet mere uregelmessigt. Så kan jeg mærke at benene bliver mærkelige og tunge.
Det bekymrer mig sådan set ikke så meget eftersom jeg ved hvorfor.
Jeg ved også det bliver bedre hen ad vejen, når mit liv nærmer sig de mere vandte rammer igen, når den første forelskelse går over i en roligere fase og jeg igen sover hele natten og træner fem gange om ugen og spiser fornuftigt og....- det er den pris det kan have at leve lidt mer intenst og jeg vil i hvert fald heller betale ved kasse ett end ikke at få lov til at mærke at jeg fremdeles er en varmblodig kvinde der kan give og modtage masser af kærlighed og kaste mig ud i forelskelsens vilde dans.

Ingen kommentarer: