tirsdag den 25. november 2008

Kernesund madpakke igen..

I dag kommer den kernesunde madpakke på en prøve - hovedingredients i dag er nemlig falaffel...men ellers lækkerier som ristede mandler, druer, peberfrugt, Hanegal snacks-spegepølse og endnu en ny ingredient: tørrede æbler med kanel fra urtekram.
Så må vi se om den går ned også - falaffel er måske i ydderkanten af hvad min søn kan tænke sig at spise.
Men jeg er glad for at jeg har taget et stort skrit i retning af at ændre også hans kostvane ri mere positiv retning - har hele tiden haft det dårligt over at han spiser mængder af pizza, burgere, sodavand, bagels etc medens moderen lever på sund mad - for det meste..

1 kommentar:

Anonym sagde ...

HEJ HEJ aNITA. JEG ER GLAD FOR AT SE AT DU HAR DENNE BLOG. DET ER UTROLIG VIGTIGT, HVAD VI SPISER SOM MS RAMT. JEG HAR OGSÅ EN BLOG PÅ MIN HJEMMESIDE WWW.BIRGITSHJEMMESIDE.DK I FORB. MED VEGETARKOGEBOGEN (MIN)VEGETARRETTER MED FERMENTERING, FERMENTERING: EN TEKNIK TIL AT FÅ PLANTEPROTEINER TIL AT SMAGE "SOM PROTEIN" MÅSKE KAN DU OGSÅ BRUGE DEN.BESØG MIG!