torsdag den 11. september 2008

I al beskedenhed

Hvad er det egentlig jeg gør i den her blog?
Tja, en ting jeg IKKE gør er at rådgive andre om hvad og hvor meget de skal spise, derimot
-beskriver jeg min egen rejse med kost og MS
-søger og vurderer relevant og interessant litteratur; artikler og bøger
-skriver om ting der ellers optager mig relateret til emnet, egne erfaringer og meninger om mangt og meget
Hvilken baggrund har jeg så for de anmeldelser jeg nogle gange laver af litteratur? Vel, jeg har en naturvidenskabelig baggrund og er trænet til at vurdere kvaliteten af videnskabelig dokumentation, jeg er dog ikke uddannet indenfor ernæring, som jo er en egen videnskab man hvor man kan uddanne sig på højeste nivå, men tit er det åbenbart at diverse anbefalinger er meget løst funderet, og da kommenterer jeg på det. Ligsom endel litteratur er mere solid, så siger jeg også det.

Ingen kommentarer: