søndag den 4. november 2007

BBD -dag 2 og 3

Efter en del skriverier om litteratur og ulike perspektiver på mad er mit fokus nu vendt tilbage til min egen mad.
Jeg ved faktisk egentlig ikke om jeg er i gang med et seriøst BBD(Best bet diet) forsøg, men i går spiste jeg også BBD mad, ingen gluten, mælkeprodukter, bælgfrugter og begrænset mettet fedt og sukker. Fortsætter med den nye grødblanding (glutenfri) til morgenmad, frokost: rosenkål (jeg elsker rosenkål), aftensmad hos venner: et lille stykke magert lammekød, asparges og kartofler, samt et stykke mørk chocolade og 50 g slik (det er jo lørdag).

Fortsetter i dag med den varme grød (ris, quinoa og hirse med mandler og tørrede frugter) rester af kyllingefrikadeller (magre), grønsager til frokost ris til aftensmad, lidt frugt. Så måske er jeg i gang med et lille forsøg?

Forkølelsen ser ud til at være seriøst på retur nu, tror det er ved at være overstået.

Ingen kommentarer: