tirsdag den 6. november 2007

November, en måned for at prøve Best Bet Diet

Har bestemt mig for at prøve The Best Bet Diet i en måned for at se om jeg synes det er vejen frem. Hensigten med at spise BBD er at redusere sclerosesymptomerne, og altså ikke en kost man følger bare fordi man synes det smager godt eller man føler sig tilpas ved det. Det er jo meget sterke begrænsninger på hvad man kan spise, så det er ikke helt ubesværligt, særlig hvis man skal spise ude. Middager ude er heldigvis ikke så svært fordi der som regel altid er noget kød, fisk, kartofler og grønsager man kan spise, hvis der kun er rødt kød kan man jo tage et meget lille stykke, hvis det er meget fedt må man heller helt la vær med at spise det.

Jeg vælger at følge med i hvordan det går med min blære, tarm og ben i den her måned, ved udgangen af måneden vil jeg så se om jeg har mod på at fortsætte.

I dag er dag 5 med BBD, jeg spiser lidt ensidig indtil videre, ligsom de andre dage, grød, grønsager og lidt kylling, riskiks og lidt frugt.

Se mer om BBD på http://www.direct-ms.org/bestbet.html

Ingen kommentarer: