fredag den 9. maj 2008

Hvad har jeg spist

Rigtig længe siden jeg har skrevet om hvad jeg faktisk spiser, så i dag rapporterer jeg i detail:
Morgenmad: 200g blandet frugt, 10 g malede hørfrø, et glas soyachocomelk
Frokost: Grøn salat med tomat, agurk, rød peber og quorn-fileter, chilisauce
Aftensmad: Kylling i cocos med grøn curry og diverse grønsager
Mellemmåltider: Svesker og boghvedegalletter med banan, 1 stk mørk chocolade.
Quorn har alligevel blevet introduceret, jeg bestemte mig tidligere for ikke at spise quorn, men nu er min periodemed at holdemig helt væk fra æg overstået så jeg må godt spise quorn, der er en vegetabilsk proteinkilde selv om det indeholder lidt eggehvide. Quorn smager ikke af noget, derfor chilisaucen. Har taget lidt på,så jeg er stramt tilbage på de 1500 kcal og bruger CRONOmeter for at passe på med kalorierne...
Så det har været en GOD dag i henhold til den nye spiseplan der ikke har været fulgt så nøje i det sidste, der hedder max 1500 kcal, ingen gluten eller melk, minimalt med sukker.
Læs mer om quorn på: http://www.quorn.dk/CMSPage.aspx

Ingen kommentarer: