onsdag den 7. maj 2008

Solen skinner også på bloggere




Ovenfor nogle fotos fra haven i dag.

Længe siden der har været nye indlæg her på bloggen. Og jeg skriver også nærmest bare for at sige at ...jeg ikke skriver lige nu. Solen skinner ju ustanseligt og jeg har jo en have så, der er ikke så megen online aktivitet. Der bliver slået græs, plantet og ordnet - i dag har jeg plantet to tomatplanter og en rød pæber samt diverse krydderurter, samt min yndlingsblomst, dronning Ingrid pelargonier. Det er rigtig dejlig at dase i haven. Dog fører daseriet nemt til at jeg bliver ufokuseret mhp min mad - og lader vær med at planlægge og føre mad-dagbog og vips så spiser jeg hvad der nu tilfældigvis er i skabet...men i dag har jeg skærpet mig efter nogle sløve dage og er tilbage på sporet. Sitter lige og spiser aftensmad, bønnegryde med grønsager, en slags chili sin carne, og har holdt mig indenfor det tillatte antal kalorier, men som sagt jeg skal hele tiden passe på ellers glider jeg væk fra min diæt. Det er altså noget der bliver ved med at kræve meget fokus. Det er som om min natur driver mig i retning af masse usunde fødevarer....

Ingen kommentarer: