onsdag den 21. maj 2008

Jeg er bare sulten

Som de trofaste læsere ved, har jeg en plan både for hvad jeg spiser og hvor meget. Hvor meget, er en kalorieration på 1500 kcal per dag, som det i øieblikket er rigtig svært at holde. Regner ikke med at spise mere i dag, og jeg har ikke været specielt mæt i løbet af dagen og kunde godt spise meget mere, men har dog fået 1860 kalorier - meget mere end jeg har spist nogen af de efterhånden ret mange dage jeg har talt kalorier. Jeg motionerer en del for tiden - det er måske det der gør at jeg synes det er rigtig strængt med de 1500 kcal. Lige i dag var jeg i hvert fald nødt til at give efter og spise - i går var jeg både til yoga OG til styrketræning - må ha brændt nogen ekstra kalorier som min krop bestæmt ikke vilde tage fra fedtdepoterne...

Håber det bliver nemmere i morgen...

Ingen kommentarer: