lørdag den 21. juni 2008

Er jeg den eneste der ikke er blevet rask?

Hvis man søger efter information om kost og ms handler rigtig mange sites på nettet om hvordan man bliver om ikke helbredt, så i hvert fald symptomfri ved kostomlægning. Hvorfor det ikke sker for mig? Tja, måske har jeg ikke fundet den rigtige kost endnu. Eller måske har kosten ikke så stor en effekt som nogen siger, som jeg var inde på i går. Jeg ved det ikke. Alle alternative behandlere, inklusive kostbehandlere, har en tendens til at sige at alle kan blive raske - i princippet tror jeg de har ret. alle kan principielt blive fulstændig kureret for hvilken som helst sygdom - dog er der vel nogen begrænsninger hvis et organ er blevet fjærnet eller vævet er fulstændig ødelagt, eller måske endog ikke. Der hvor de alternative behandlere ofte ikke kender sin begrænsning er at de ligsom os andre i virkeligheden ikke aner HVAD der skal til for at en helbredelse skal finde sted. Så kære læsere, som i kan forstå på mine blogs er jeg for tiden lidt træt af at vænte på resultater i retning af at mit helbred meget gerne skulde komme i en opadstigende kurve - udover den bedring der kom indenfor perioden august - januar. Siden har det gået sådan lidt op og ned. Og det er jeg egentlig ikke helt tilfreds med.

Ingen kommentarer: