torsdag den 26. juni 2008

Sommerferie

Rejser til Dronningens fereby på lørdag og holder ferie med en venninde der også har MS. Det er et dejlig sted - hvis man kan holde ud at alle andre også har MS....det er jeg kommet over, har været der før og kan godt holde ud at se andre mennesker der kører rundt i elkørestole m.m. og måske minder mig om en mulig fremtid jeg frygter.

I det sidste har jeg klaget endel her på bloggen over at min fremgang har stoppet op de sidste mange måneder - jeg har måske kommet så langt det er muligt på den ny medisin. Det der går bedst i øieblikket er min reformer træning. Reformer er en pilates træningsmaskine hvor man i modsetning til et vanligt pilateshold også får trænet ben og arme. Da jeg forleden dag under min træning blev spurgt om jeg var pilates instruktør var dagen reddet. Jeg lever faktisk lidt på det endnu..
God ferie også til alle læsere!

Ingen kommentarer: