tirsdag den 5. august 2008

Så er ferien slut...


Har ikke blogget i fire uger - beklager ovenfor de efterhånden trofaste læsere. Siden jeg startet bloggen i september sidste år, har der været næsten 7000 klik p åmin side og det synes jeg er ret fantastisk, taget i betragtning at bloggen i al beskedenhed handler om hvad jeg spiser og hvorfor og hvordan jeg har det med min mad, samt endel omtaler af artikler og bøger jeg finder relevante.

Ikke så meget at skrive om fra de fire ugers ferie - bortsæt fra at jeg har taget næsten to kg på og indrømmet det skyldes min strejfen væk fra den rene sti! Men det er slut nu. På den igen med kostdagbog, skæren ned på kalorieindtaget og slut på kagespiseri og cafe latte mm.

På plussiden kan nevnes at tomatplanterne fra maj måned nu dagligt giver dejlige solmodne tomater - se billedet.
Og regner med at skrive jevnligt igen fra nu af.

Ingen kommentarer: