tirsdag den 12. august 2008

Yoga på tredje sal - dag 3


Yogakurset som jeg nu skriver lidt om hver dag - foregår på tredje sal. Irriterende nok kan jeg godt mærke mit højre ben ikke kan li trapperne - MEN jeg klarer dem, uden pause, så man kan måske sige jeg er heldig på en måde der fremdeles kan komme op på tredje sal uden de store problemer.

Tredje dag til yoga - min krop er tung og træt, tungt at komme igennem øvelserne - sådanne dage kan man godt have en eller flere af når man dyrker yoga flere dage i træk og flere timer. At møde væggen, og gerne vilde gå igennem den, måske for gerne for det virker ikke som om det går at give slip og så belønningen den dejlige fornæmmelse af lethed og frihed i kroppen. Og så alligevel i eftermiddag -masser af energi og glæde medens jeg ordner nogle affærer inde i byen -efter middagen er min krop tung som bly - mon den nu er ved at blive nulstillet som min yogalærer siger? - nul spændinger i krop og sind!
Og min mad - kun brød, frugt og grønsager i dag, det er hvad jeg har haft lyst til.

Ingen kommentarer: