torsdag den 14. august 2008

Sidste om yoga

Sidste indlæg om yoga for nu!
Jeg har gennemført mit fem dagers yogakursus, og kan godt mærke det i min krop. Den er øm og træt. Synes det var hårdt på en anden måde i år - nogle gange plejer det at være hårdt et stykke tid og så bliver det nemmere efterhånden. I år var det nemt i begyndelsen og blev hårdere for hver dag. Med mærkelige psykiske op og nedture.

De andre år har jeg haft fri hele ugen og masser af tid til at hvile. Denne gang er min søn hjemme, jeg er tidlig oppe, laver mad pakke etc og cykler med ham i skole inden yoga. Jeg er træt men glad for at have gennemført nok en gang ,og ja jeg gør det nok til næste år også!

Har hele ugen handlet hos Naturbageren på Rosenvængets alle, Østerbro - de har dejlige økologiske speltboller og den tidligere omtalte appelsinkage også bagt på spelt. Jeg er gået i gang med kornprodukter igen - undgår dog hvedemel. Det eneste jeg merker ved det er at tarmen fungerer bedre når jeg spiser kornprodukter.





Ingen kommentarer: