søndag den 24. august 2008

Yoga er overstået og...

Under mit yogakursus bloggede jeg flittig de tre første dage og så blev der stille......Faktisk gik jeg lidt død der på en eller anden mærkelig måde - jeg gennemførte mit kursus ganske udmærket, men den vidunderlige frigørende effekt der plejer at følge med udeblev denne gang - faktisk havde jeg det mærkeligt, ligsom psykisk mærkeligt både under og efter kurset og havde ikke lyst til at skrive i nogle dage, men nu har jeg et par ting at meddele så derfor et lille indlæg her søndag formiddag.

Jeg drages mellem at spise vegetarisk og at spise kød og fisk, sådan har det været i rigtig lang tid. Jeg er ikke den store kødspiser, men får dog normalt et måltid af tre om dagen der enten indeholder kød eller fisk. Og jeg er stadig i tvivl om det nu er en god ting at spise kød/fisk - det giver jo nem tilgang til masse næringsstoffer og gode proteiner - på den anden side indeholder de animalske produkter jo også endel affaldsstoffer og jeg er altså meget i tvivl om de styrker eller belaster min krop. I kortere perioder spiser jeg så nogen gange ikke noget animalsk, men så synes jeg at jeg vil have det igen, så det kan jeg ikke lige finde ud af. Og ellers, ja men så er jeg tilbage på CRON og 1400 kcal om dagen er min ambition - og jeg er kun 2,5 kg fra min idealvægt nu! På det omtalte kostforedrag i Lyngby den 10 september har jeg tænkt at spørge om nettop mængden af mad, som jeg personlig finder ligeså vigtig som hvad slags mad.

Ellers vil jeg sige at min ambition her på bloggen efter sommer er ca 10 indlæg om måneden.

Ingen kommentarer: