søndag den 13. maj 2012

Basic walking -around the block!

Walking around the block
Jeg har måttet tage en pause fra træningen, da jeg har haft nogle slemme infektioner der har udløst hvad jeg håber er et pseudoattak. Så gælder det om at gøre alt så simpelt som mulig, og opretholde en lille smule bevægelse. Vanligvis kører jeg med bilen til Dyrehaven og går i skoven, eller kører i fitnesscenteret og træner der, men nu er det hele blevet rationaliseret til hvad vi her hjemme kalder "a walk around the block", som er er lille gåtur rundt kvartalet på kun 900 meter - jeg kan tage den uden at blive træt, og i dag har jeg fundet ud af at jeg kan jo også tage den flere gange om dagen, tre gange er det blevet. Det er bare at hoppe i støvlerne, tage en jakke på og går ud af havedøren! Og det tager, selv om jeg går lidt langsomt, kun nogle minutter!
Måske er der også en nem måde som du kan få en lille smule træning på. også når du har det dårligt, ikke for at komme i OL-formen, men bare holde kroppen lidt i gang så det ikke bliver så svært at træne sig op bagefter? A walk around the block, nogle yoga eller styrkeøvelser på gulvet derhjemme? Jeg synes i hvert fald det gør en forskel, frem for at sidde i sofaen HELE dagen;-)

Ingen kommentarer: