tirsdag den 22. april 2008

Er det solen eller hvad?

Synes første halvdel af april var sej, men NU har jeg det lige pludselig ret godt. Ved ikke hvad det er der påvirker mig i positiv retning, mit fokus omkring vejrtrækningen, solen der ENDELIG bare skinner eller mit opstrammende kosthold der nu består af næsten nul kornprodukter og meget lidt sukker, det vi sige de hurtige kulhydrater er kraftig reduseret og næringsindholdet i min kost øget, eller er det bare en af de uforklarlige op og nedture med MS. Jeg ved det ikke, men jeg nyder det i alle fald. Er dog nødt til at tage hyppige pauser i mine aktiviteter, kan ikke holde til så meget som jeg har lyst til, men det at have lyst overhovedet er en stor ting.

Jeg er spendt på at se fortsættelsen, og vil holde fast i den kost jeg har nu et stykke tid inden jeg reintroduserer kornprodukter og ser hvad der sker.

Ingen kommentarer: