søndag den 20. april 2008

havens glæder

Det er bededagsferie og foråret er endelig kommet med varmt vejr, og jeg er endeli gkommet i gang med at arbejde i haven. Vil gøre lidt hver dag medens vejret er godt - nu er jeg jo på grund af mit helbred ikke verdens mest udholdende hvad angår fysisk arbejde - men jeg nyder at se min have blive pen og velholdt - i morgen tager jeg i havecenteret og køber nogle ting, jord, gødning etc, det er for tidlig at plante endnu men på tide at så. Jeg har planer om at dyrke salat for første gang, hvis der findes nogle slags som de brune dræbersnegle min have er invaderet af ikke kan lige vilde det være ideelt?.
Der er blever ryddet or renset i bede og mellem fliserne, plænen er slået, terassemøblerne er fremme og...
Jeg er meget glad for min have og kan ikke forestille mig at ikke eje en have længere, så jeg knokler videre i morgen.

Ingen kommentarer: