mandag den 14. april 2008

Revolution i Danmark

Jeg ønsker mig et nyt eller fornyet og lidt anderledes Danmark:
-Et Danmark hvor jeg frit kan sige at jeg har nogle seriøse helbredsproblemer der gør at jeg ikke længere arbejder da jeg har brug for at hvile mig meget mere end før. OG hvor det svar jeg så får er: Det lyder rigtig interressant, så må du jo vide en hel masse om hvordan man hådtererer de store udfordringer vi alle en gang kommer til at stå ovenfor.
-Et Danmark hvor der de jeg kender og nogen af dem jeg ikke kender spørger om det er noget de kan hjælpe med nu jeg ikke har så mange kræfter.
-Et Danmark hvor det at være syg eller på anden måde svækket eller bare gammel kvalifiserer til en særlig VIP-status på bekostning af fotomodeller og fodboldstjerner .

1 kommentar:

Anonym sagde ...

og et danmark hvor vi ike betaler skat til unødige projekter som den almene dansker ikke kender til.

et danmark der bevæger sig væk fra materialismen og hen imod personlig frihed, sågar fredelig anarki!

et danmark som er fri for magt syge ledere der skjult gør hvad det passer dem.

et danmark hvor det at være rig ikke betyder overflod af penge... men personlig uafhængighed og ubegrænset frihed.

et danmark hvor denne frihed er ønsket for alle!

et danmark som vægter åndelig frihed højere end det lønslaveri som vi er vant til.

Et danmark der er gældsfrit og jeg mener ikke landet men menneskerne der lever i landet!

Et danmark hvor vi alle er vores egen ledere!

mange vil sikkert mene at hvis alt bliver som jeg vil have det, så vil kaos bryde ud.....JA det ville der nok for en tid!! men hellere et buldrende kaos for en tid, end skjult kaos i al evighed!!!

jeg er træt af at høre mine medmennesker som ikke er villig til at leve et liv som er designet for dem, beklage sig over at de aldrig rigtig helt er lykkelige i dette "usynlige" fængsel.

det er på tide at sige STOP!!! vi vil ikke mere!! vi er mennesker med en fri vilje og et potentiale til at gøre som vi vil, og vi har ret til det!!

ikke flere lån, ikke flere overarbejdstimer!, ikke flere stress faktore og diagnoser fra læger der nu også diktere hvad vi fejler.

ikke flere aftener hvor vi igen ærger os over at vi kun så vores børn og dem vi holder af i en time, hvis vi da er heldige!!

IKKE flere bestræbelser på at opnå noget som faktisk ingen værdi har, andet end det liv et træ måtte ofre for vores evige hungren efter penge og MER MER MER...

SLUT med jante lov og alle andre love som fratager os vores retmæssige frihed til at leve som vi vil.

IKKE MERE FRYGT!!!!

for med frygt bliver vi fanger i vores eget sind!!

så lad os se frygten i øjnene og vide at der ikke er noget at være bange for....intet at miste!

lad os sprede dette budskab og se gamle danmark vågne op til en ny æra!!! FRIHED!! ikke økonomisk frihed, men ægte frihed som vi alle jo bare gerne vil have når det kommer til stykket....

der vil være modstand fra dem som føler at de må have magt og kontrol.. men frygt dem ej, det er dem som frygter DIG!

TÆNK FRIHED!!! FOR DEN ER PÅ VEJ!!

charles coleman-mends
charliecole2005@hotmail.com