torsdag den 17. april 2008

TARMSKYLNING

Afsluttet mit forløb på tre gange ugentlige tarmskylninger i fredags.
Havde håbet på det kunde bidrage til at bedre min tarmfunktion som jo er hvad reklamen lover, men kan dessverre ikke rapportere om sådan en effekt. Måske er jeg blevet lidt udrænset? Ved det ikke, men det er ikke sådan at jeg kan mærke noget i den ene eller anden retning andet en at min mave har været lidt sart i den periode.
Et meget dyrt og grundig toaletbesøg er det nærmeste jeg kommer en beskrivelse. Beklager at jeg ikke kan rapportere om en større successrate med alle mine eksperimenter, men det er måske tettere på sandheden end alle løfter som jeg talte om her på bloggen for et nogle dage siden vedrørende effekten af alternativ behandling.
Fortsætter dog fortøstningsfuldt , men tror ikke der bliver flere tarmskylninger.

Ingen kommentarer: