søndag den 12. februar 2012

Ibbyheart.com

Min veninde Ib har fået sig en fantastisk smuk blog, hvor hun skriver om, skønhedsprodukter, hunde og MS -i den rækkefølge. Jeg er allerede fast læser, særlig skønhedssektionen. Som tidligere Materialist har Ib godt styr på det med kremer, makeup etc., jeg er særlig interesseret i de økologiske produkter som Ib også elsker, og dem får man nogle gode tips om, samt de nye neglelakke, lebestifte etc. Forleden dag læste jeg om et specielt lækkert pudder til at kamuflere den røde vinterhud her i kulden. Mon ikke, jeg skulle prøve det? Ib har to dejlige hunde som det også er sjovt at følge. Ja, og så MS, det er jo en lidt sær fælles interesse vi har;-)
Der er link over i højre side. Hvis du har lyst til at gå fra min blog til Ibs, så følger du bare det.

http://www.ibbyheart.com/index.html

Ingen kommentarer: