torsdag den 23. februar 2012

Ny blog: Grisens bedste ven

Som i måske har lagt mærke til kommer der flere og flere indlæg her på bloggen om dyrevelfærd, økologi, bærekraftig fødevare produktion og konsumption etc. Det er jo temaer der ligger langt væk fra denne blogs oprindelige tema om mad og sundhed og har ikke meget at gøre med bloggens titel Mad og MS. Derfor har jeg valgt at oprette en ny blog: http://grisensvenner.blogspot.com/, Grisens Bedste Ven, (jeg har altså noget med grise;-) hvor jeg foreløbig har kopieret de indlæg jeg har skrevet om disse temaer, og fremover vil nye indlæg om dyrevelfærd komme på den nye blog og her samtidig indtil videre. Efterhånden vil jeg droppe indlæg om dyrehold og økologi her på bloggen.

Hvad der interesserer en ændrer sig jo over tid -heldigvis, og pt er jeg mere optaget af miljø, økologi og dyrevelfærd end hvad den enkelte skal og bør putte i munden! Selv om der selvfølgelig er en sammenhæng mellem de to ting.

Jeg kan røbe at jeg, sammen med en anden økokvinde og veninde, har planer om at tage ud og besøge gårdbutikker og landbrug når foråret kommer, og forhåbentlig vil der komme mange informative og gode indlæg ud af det!

Ingen kommentarer: