torsdag den 27. september 2007

Et stykke dejlig chokolade....

Bagte brød igen i går og denne gang spiste jeg det varme brød uden smør, det smagte også godt, måske kan man vænne sig til at leve foruden...

I øvrigt er der andre fristelser, købte en plade Lindt Chokolade med chili, den med 70% kakao, troede jeg... men nu ser jeg der er kun 50% kakao, slår op og ser at almindelig mørk chokolade indeholder ca 20% mettet fedt. Jeg spiser 20g chokolade om dagen så længe jeg har den plade, det vil sige 4 g mettet fedt per dag på den konto, det går fint (dvs indenfor 15g om dagen totalt) så længe der ikke er andre udskejelser. På en måde foretrækker jeg at få min ration med mettet fedt ved en lækker lille udskejelse i stedet for gemt i noget dagligdags som et glas letmælk eller fedtfattig ost.

At elske chokolade er synonymt med at være kvinde er det ikke?

Ingen kommentarer: